Кошик
259 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ДоброШоп: товари для туризму, спорту та активного відпочинку
Контакти
ДоброШоп: постачальник товарів для туризму та спортуВідділ продажів
вулиця Федора Кричевського, 19, Київ, Україна
+380 (98) 574-56-73
+380 (98) 574-56-73

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар продавцеві протягом 14 днів з дня покупки. Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови повернення товару: • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню; • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду); • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування; • пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару; • є в наявності розрахунковий документ. Магазин має право відмовити у поверненні, якщо не дотриманні дані умови. Для товарів неналежної якості діють інші норми Закону України «Про захист прав споживачів». Для повернення товару, покупець має відправити товар за допомогою поштової служби Нова Пошта та надіслати номер ТТН на пошту info.dobroshop@gmail.com . Доставлення товару відбувається коштом покупця, але якщо отриманий товар не відповідав замовленню (інша модель і т.п.), тоді магазни компенсує клієнтові транспортні витрати шляхом перерахування коштів на картку. При отриманні товару у відділенні поштової служби представник магазину уважно оглядає товар, перевіряє комплектацію і наявність пошкоджень: 1. Якщо виявлені пошкодження або неповна комплектація товару, магазин можете відмовити покупцеві в поверненні. 2. Якщо товар візуально не має дефектів, товар приймається представником магазину. Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент покупки. Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, повертаються тим самим способом платнику. Якщо товар був попередньо оплачений, але при отриманні покупець відмовився від товару в односторонньому порядку без поважних причин, що призвело до додаткових витрат продавця (платне зберігання, зворотна доставка), тоді повернення грошових коштів може бути проведене з вирахуванням суми додаткових витрат продавця. Для повернення грошових покупець має повідомити менеджеру магазину номер карти через пошту info.dobroshop@gmail.com. Продавець повертає кошти покупцеві не пізніше 7 днів з моменту отримання запиту. У разі обміну на інший товар, покупець разом з менеджером магазину фіксують модель і вартість нового відправленого товару через пошту info.dobroshop@gmail.com

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner